PROČ IT OUTSOURCING?
Protože se budete moci soustředit plně na to, co je pro Vás opravdu důležité. Na Vaše projekty, nápady, rozkvět podnikání či využití Vašeho know-how. A my se postaráme o to, aby Vaše požadavky na inovace, rostoucí nároky na výkon i infrastrukturu nebo bezpečnost, byly spolehlivě a komplexně vyřešeny, aniž byste se jimi museli sami zabývat. Šité na míru Vašim potřebám. Vše samozřejmě ruku v ruce s technologickými i bezpečnostními trendy v IT.
OUTSOURCING VE 4 KROCÍCH
Při poskytování našich služeb klademe důraz na profesionalitu, rychlost a kvalitu. Na prvním místě je pro nás spokojený zákazník. Co vás tedy čeká, pokud se rozhodnete pro nás?
01
ANALÝZA
Důkladné zmapování aktuálního stavu a vybavenosti IT technologií je základem analýzy, která poskytne oběma stranám obraz stávajícího stavu IT, jeho zabezpečení
a celkové kondice. Na základě provedené analýzy vypracujeme plán obnovy
a doporučení pro optimalizaci
a zefektivnění IT s ohledem
na dostupnost, výkon, spolehlivost a především bezpečnost. Zákazníkovi se tak často poprvé dostává do rukou kompletní informace, na základě které je schopen sám vyhodnotit rizika a hrozby, např. ztráty dat nebo kybernetického útoku. Závěry analýzy společně vyhodnotíme a doporučíme všechny důležité priority a kroky, které je nutno udělat pro nápravu.
02
KONFIGURACE
A IMPLEMENTACE
Po předání technologie nastavíme potřebné změny v konfiguraci stávající infrastruktury z hlediska výkonu, dostupnosti, spolehlivosti a bezpečnosti. Provedeme implementaci nových postupů, aplikací
pro vzdálený dohled systémů, případně nového hardwarového nebo softwarového vybavení doporučeného
a odsouhlaseného předchozí analýzou. Provedeme konsolidaci serverové i síťové infrastruktury, nastavíme plány záloh a archivací dat. Maximální důraz klademe na zabezpečení
a odolnost všech systémů. Důležité změny zpracujeme formou prezentace pro všechny uživatele, které popřípadě
i jednotlivě zaškolíme.
03
SYSTÉMOVÁ PODPORA A SERVIS
Profesionální systémové služby jsou základem bezchybného fungování IT technologie. Portfolio našich služeb pokrývá velmi široké spektrum zákaznických požadavků. Zajistíme správu serverů, síťové infrastruktury, stanic, tiskáren
i ostatních periferií. Zajistíme dostupnost informačního systému, internetové konektivity, firemních dat, elektronické pošty i cloudových služeb. Pro komunikaci s uživateli používáme help-deskový systém a hot-line telefonickou podporu. Služby jsou poskytovány na základě servisní smlouvy, tj. předem dohodnutého měsíčního paušálu/objemu servisních hodin. Veškeré provedené služby jsou podrobně evidovány a předkládány jako součást měsíčního vyúčtování. Zákazník má tak velmi detailní přehled o poskytovaných službách
a čerpání nasmlouvaného paušálu.
04
KONZULTACE
A INOVACE
Nedílnou součástí našich
služeb jsou pravidelné schůzky
se zákazníkem, kde jsou konzultovány aktuální požadavky a potřeby, předkládány návrhy
na modernizaci a obnovu stávající infrastruktury. Udržujeme dokumentaci aktuálního stavu IT infrastruktury, evidenci veškerého HW i SW vybavení zákazníka. Naši pracovníci jsou v kontaktu s jednotlivými uživateli, řeší jejich problémy
a na základě jejich podnětů vznikají návrhy na inovace. Následně jsou tyto návrhy předkládány managementu společnosti. Aktivně
se účastníme na přípravě
a řízení projektů implementací systémů třetích stran
do stávající infrastruktury.
A abyste si uměli lépe představit, co vše mohou takové služby zahrnovat, seznamte se níže se službami, které zajišťujeme u našich klientů:
- administrace serverů
- správa sítě (switche, routery, firewally, WiFi AP)
- vzdálený přístup, VPN sítě
- vzdálený monitoring ICT
- ochrana dat – zálohování a archivace
- antivirová ochrana serverů i klientských stanic
- implementace nových SW systémů
- upgrade HW, SW
- instalace a konfigurace klientských stanic, tiskáren a ostatních periferií
- pravidelné aktualizace SW produktů
- záruční a pozáruční servis
- systémová podpora uživatelů
- návrh a zavedení bezpečnostní politiky
- zabezpečení lokálních sítí a síťových propojení
- helpdesk, hotline
- audit HW/SW, správa dokumentace o konfiguraci IT infrastruktury
- školení uživatelů, prezentace nových produktů/aplikací/systémů
- konzultace, analýzy